سایت همسریابی

رازهای زندگی موفق


رازهای زندگی موفق

برای داشتن یک زندگی موفق باید همیشه عشق را در زندگی تان زنده نگه دارید شما و همسرشما با یک دیگر باید برای داشتن یک زندگی ایده آل تلاش کنید و در زندگی انگیزه هایی را برای تازه شدن رابطه ی خود ایجاد کنید برای زندگی خود وقت کافی بگذارید ما در این مطلب می خواهیم راه و روش زندگی موفق را به شما بگوییم با ما همراه باشید.

 زندگی موفق

احترام به همسر شرط اول موفقیت در زندگی

اگر شما نیز به دنبال یک زندگی مشترک سال می گردید باید به شما بگوییم که احترام در زندگی حرف اول را می زند. احترام به همسر باعث می شود افکند که برای شما با ارزش است و به اندازه خود برای او ارزش قائل می شوید و به احساسی که دارد ارزش می نهید.

بهتر است به او احساس امنیت بدهید تا عقایدش را بیان کند و این را به او بفهمانید که همیشه حرف شما نیست و نظر او نیز بسیار برای شما مهم است اگر غیر از این باشد باعث می شود زندگی شما از هم بپاشد سعی کنید با ملایمت و مهربانی با همسر خود رفتار کنید حتی اگر روز بدی داشته اید بهتر است ناراحتی خود را سر او خالی نکنید و اگر این کار را کردید حتماً عذرخواهی کنید و همیشه به فکر خواسته های خود خواهانه خود باشید همین طور درباره مسایل خصوصی او کنجکاوی بیش از حد نداشته باشید و به دنبال جاسوسی کردند و او را گرفتن نباشید. سعی کنید به دنبال جبران گذشته باشید تا یک رابطه سالم را تجربه کنید بهتر از خطاهای همسر خود را به راحتی ببخشید تا در او حس اعتماد به وجود بیاید و به شما اعتماد کند تا تمام مسائل را با شما در میان بگذارد و خیال او از این بابت راحت باشد که برخورد نامناسبی نمی کنید به جای قضاوت کردن فقط گوش دهید متقابلا این موضوع نیز صادق است شما فرصت کافی برای صحبت کردن درباره تمام مشکلات و مسائلی که در زندگی پیش می آید را دارید. اگر همسر خود را دوست دارید بهتر است احساسات او را جدی بگیرید و درباره مسائل گذشته نبش قبر نکنید که او را آزار دهید این بدترین کاری است که می شود با همراه زندگی خود کرد.

 زندگی موفق

گوش دادن به صحبت های همسر دومین شرط موفقیت زندگی مشترک

یکی از روش ها برای فهماندن احساسات به همسر گوش دادن به صحبت‌های اوست گوش دادن میزان توجه شما به او را مشخص می کند وقتی مشغول صحبت است با دقت و با تکان دادن سر به او بفهمانید که به صحبت هایش گوش می دهید اگر پاسخی برای او دارید بهتر است صبر کنید تا صحبت‌های او تمام شود و بعد صحبت کنید به شما توصیه می کنیم که همیشه شنونده خوبی برای همسرخود باشید تا دیگر احتیاج به هیچ گوش شنوای دیگر نداشته باشد. وقت صحبت کردن با همسرخود تلفن همراه را کنار بگذارید و برای شنیدن حرف های او انرژی خود را صرف کنید گاهی اوقات برای همه ما شاید پیش بیاید که هنگام صحبت کردن فردی دیگر ذهن به جای دیگر برود به شما توصیه می کنیم که اگر این اتفاق افتاد تظاهر به گوش دادن کنید از او عذر بخواهید و بگویید که صحبت های او را دوباره تکرار کند یکی از مهم ترین واکنشی که می توانید در برابر صحبت های او نشان دهید که بفهمد به حرف های او توجه می کنید این است که درباره موضوعی که مورد بحث است سوال‌هایی بپرسید با این کار به او می فهمانید که موضوعی که درباره آن صحبت می کنید برای شما نیز مهم است در حقیقت افراد می‌خواهند فقط یه گوش شنوا داشته باشند و نیازی به مشاور ندارند در باره هر صحبتی نقش مشاور را بازی نکنید گاهی بهتر است فقط گوش دهید.

 زندگی موفق

اولویت همسر در زندگی شرط سوم یک زندگی موفق

اگر تصمیم به ازدواج گرفته اید پس پذیرفته اید که فردی را که به عنوان همسر انتخاب می کنید اولویت اول زندگی شما است پس این را باید بدانید که به تمامی تصمیم های یک دیگر احترام بگذارید و هر آن چه که به صلاح زندگی شماست را انجام دهید. سعی کنید خانواده و دوستان او را مثل خانواده و دوستان خود بدانید.

 زندگی موفق

رابطه قوی شرط چهارم موفقیت زندگی مشترک

اگر خواهان یک زندگی مشترک موفق هستید بهتر است رابطه خود را با همسرتان خوب کنید و مانند یک دوست برای یک دیگر باشید باید به راحتی بتوانید با هم ارتباط برقرار کرده و صحبت کنید تا بتوانید افکارخود را به اشتراک بگذارید و درباره آن ها گفت و گو کنید وقتی که عصبانی هستید برای ناراحت کردن بیشتر او سخنی نگویید که بیشتر همسرتان را تخریب کند و اعصاب او را بیشتر به هم بزنند. شاید شما درباره آن موضوع به منظور خاصی نداشته باشید اما مطرح کردن ان آسیب جدی می‌زند.برای داشتن رابطه ای سالم باید از طرز فکر او آگاه باشید به زبان بدن او را کاملاً بفهمید.

 زندگی موفق

اعتماد شرط پنجم زندگی موفق

بهتر از اعتماد شریک زندگی خود را به طور کامل به دست بیاورید و از اعتماد او استفاده نکنید و درباره مسائل مهمی که برای شما بازگو می‌کند با هیچ کس سخنی نگویید و رازدار باشید حتی با پدر و مادر خود!

گاهی مشکلاتی مشاجرات در درون زندگی اتفاق می‌افتد که به هیچ عنوان نباید خارج از خانواده درز پیدا کند باید به همسرخود این اطمینان را بدهید که شما و او کسی از این موضوعات با خبر نمی شود زیرا او بیشتر از هر کسی در دنیا به شما اعتماد کرده است اگر اشتباه کرده بهتر است از او عذرخواهی کنید و جبران کنید.

 زندگی موفق

شرط ششم یک زندگی موفق این است که با خلق و خوی او کنار بیاید

اگر می دانید که از شما ناراحت شده بهتر است بیشتر به او توجه کنید نه این که خود را به بی خیالی بزنید شاید کاری کرده باشید که او را آزرده کرده است به شما توصیه می‌کنیم که در این مواقع به هیچ عنوان او را تحت فشار قرار ندهید و همین طور نادیده نگیرید که اوضاع از این بدتر خواهد شد. بهتر است و این اطمینان را بدهید که هر زمان که بخواهد شما کنار او هستید.

جمله دوستت دارم معجزه می کند آن را فراموش نکنید

فکر نکنید که همسرشما می داند او را دوست دارید و دیگر نیازی نیست که به او دوباره بگویید روان‌شناسان معتقدند که حتی در روز می توانید دوباره به همسرخود گوش زد کنید که او را دوست دارید فقط کلامی این موضوع را بیان کنید عمل شما نیز باید با گفتارشما یکی باشد بیرون از منزل برای همسر خود پیغام های عاشقانه بفرستید تا او بفهمد که واقعاً چقدر او را دوست دارید حتی بعد از مشاجره ای که داشته اید بهتر است به او بگویید که او را دوست دارید تا تمام کدورت ها پاک شود.

برای همسر خود وقت بگذارید

حتما در هفته یک روز را برای تنها بودن اختصاص دهید تا بتوانید با یک دیگر صحبت کنید و نیازهای هم را برطرف کنید وقتی که در منزل مهمان دارید یا به جای دعوت می شوید که با یک دیگر می روید این زمان زمان تنهایی شما نیست این را جزء زمان تنهایی خود با همسر حساب نکنید حتی اگر از رور بسیار شلوغی را دارید می‌توانید برای چند دقیقه با او تلفنی صحبت کنید وقت‌هایی که زمان بازتری دارید باهم به پیاده‌روی بروید.

وقتی که نیاز به کمک دارد به او کمک کنید

وقتی همسرشما روز پر کاری را دارد شما آن قدر باید درک این موضوع را داشته باشید که به او فشار دیگری وارد نکنید این موضوع متقابلاً نیز درست است و برای شما هم صادق است بهتر است رعایت یک دیگر را بکنید و فشارهای دیگری را در زمان های پر استرس به یک دیگر تحمیل نکنید زیرا ممکن است همسرشما زیر فشار ها ،دیگر تحملی برای او نمانده باشد اگر می توانید به او کمک کنید لحظه ای درنگ نکنید شاید به ظاهر کمک شما را نخواهد تا خسته نشوید اما بهتر است خود شما پیشنهاد کمک کردن را به او بدهید تا از اضطراب و استرس ناشی از مشکلات و کارها کمی آسوده شود.  زندگی موفق

سایت های همسریابی
همسرگزینی رایگان تبریز همسرگزینی رایگان در تبریز سایت همسرگزینی رایگان تبریز سایت همسرگزینی رایگان در تبریز همسرگزینی و ازدواج تبریز همسرگزینی و ازدواج در تبریز همسان گزینی تبریز همسان گزینی در تبریز ازدواج دایم تبریز ازدواج دایم در تبریز دوست یابی تبریز دوست یابی در تبریز سایت دوست یابی تبریز سایت دوست یابی در تبریز ازدواج موقت تبریز همسان گزینی موقت تبریز همسان گزینی موقت در تبریز سایت همسریابی موقت تبریز سایت همسریابی موقت در تبریز